Tlačivá na stiahnutie:
Žiadosť sa podáva obci Závadka nad Hronom.
Priebeh konania zabezpečuje obec - spoločná úradovňa v Polomke, podľa Zmluvy č. SOU-1-2003 o zriadení spoločného obecného úradu, zo dňa 01. 04. 2003:
Zodpovedná osoba: Ing. Stanislav Príboj
Telefón: 048 / 61 93 138
E-mail: stavebny.urad@polomka.sk
Správny poplatok: v zmysle Sadzobníka správnych poplatkov – Zákona č. 145/1995 Z. z. v aktuálnom znení
Kolaudačné rozhodnutie presne určuje, na aký účel a za akých podmienok sa môže stavba používať.
V prípade, že dôjde k účelu užívania stavby, ktoré spočívajú v zmene spôsobu užívania stavby, jej prevádzkového zariadenia, v zmene spôsobu a v podstatnom rozšírení výroby alebo činností, ktoré by mohli ohroziť život a zdravie ľudí alebo životné prostredie, je potrebné požiadať stavebný úradu o zmenu v užívaní stavby.
Konanie o zmene užívania stavby začína stavebný úrad na základe písomnej žiadosti stavebníka. Podľa výsledkov konania vydá stavebný úrad stavebníkovi rozhodnutie o zmene užívania stavby.
Prílohy k žiadosti:
- list vlastníctva
- písomné splnomocnenie v prípade, že stavebník poverí na vybavenie žiadosti inú fyzickú alebo právnickú osobu
- kópia z katastrálnej mapy
- 2x projekt skutočného realizovania stavby (v zmysle §9 vyhlášky MŽP SR č. 453/2000 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona)
- 2x situácia osadenia stavby v mierke 1:200
- doklad o prerokovaní s orgánmi štátnej správy, ktorých záujmov sa vykonanie zmeny dotýka, ak sa také rokovania viedli
- doklad o uhradený správneho poplatku